måndag 20 april 2009

gråt. gråt. gråt.

idag var det gråt igen. inte på grund av sömn. inte på grund av stress eller press. inte först å främst på grund av det iallafall...

det är foglossningarna som har kommit tillbaka. å det på riktigt.

man ska undvika rörelser som gör ont. nähä!
man ska undvika trappor. lätt när man bor på tredje våningen utan hiss.
man ska undvika att sitta i mjuka å djupa soffor. kul nu när man typ bor i soffan för att amma.
man ska undvika att bära över fem kilo. inte lätt när ens ögonsten väger nästan fem kg, bara han.

inte är jag bitter inte.

men visst är han värd det.

2 kommentarer:

malin sa...

kämpa på vännen. djupa och mjuka soffor, jo jag tackar... vi har ju samma soffa som ni (iaf de ni hade när jag var där), de gråa stora från ikea... man försvinner ju i dom, så djupa som dom är. mjuka o goa. du får palla upp med massa kuddar som stöd så du och memphis inte försvinner i gigantsofforna. kram.

Mrs q sa...

tack vännen. jag tar en dagi taget. inatt fick vi världens present; han sov mellan 23-03 å sen mellan 4.30-6.30 å sen mellan 8-snart elva.. wow. så jag har oxå sovit allt det.

lyx får helt plötsligt en helt annan innebörd:-)

kram!