söndag 29 mars 2009

nu kan du komma ut..

nu är korten tagna i allafall... vi skulle ju hinna med att fota magen innan du kom å nu är det gjort. efter många kort sjönk humöret hos lilla q å mannen fick mest bara svälja att "han inte kunde se vad som gör en fin bild".

imorgon ska vi till förlossningen för att ta gallprover.. igår blev nästan JAG idiotförklarad eftersom ingen hade tagit gallprover på mig.. men ä inte det deras ansvar å arbete? jag ska väl mest bara bära på vårt kärleksbarn? ja, just det.. det där att BARA bära på... det ä inte så kul. eller egentligen är det nog inte bärandet i sig som är jobbigt utan det faktum att lille memphis har bestämt sig för att ge sig på levern å gallan typ... vilket gör att det kliar. å inte så lite heller. när jag var liten hade min kompis en snuttefilt på nätterna å idag har jag bytt ut allt vad snuttefiltar heter till blöta handdukar. funkar sådär när det gäller att stilla klådan men det blir inte värre iallafall.. å ibland får man vara glad så länge det ä så..

jag hade gärna sett morgondagen så här:
vi tar prover vilka visar att klådan beror på gallan å levern. detta gör i sin tur att jag blir igångsatt på tisdag. oj, helt plötsligt blir det väldigt onödigt med en intensivkurs i profylaxandning om en vecka...

jag ringer gärna å avbokar den där profylaxen i så fall... bara memphis ä här hos mig.

puss å godnatt. vilket påhitt egentligen; det där med god natt. det finns inte så många sådana i min tillvaro just nu. nätter finns men särskilt goda är de inte. jag vill allra helst att det bara ska bli morgon igen så att jag får gå upp å bege mig till kvinnan som ska se till att memphis får träffa mig som brunett å inte så svart som jag är idag.

natt!

Inga kommentarer: