söndag 22 mars 2009

så dubbelt på nåt sätt!

tänk efter... det som är det allra bästa i livet kan oxå vara det allra mest läskiga. som att äta saltlakrits men alldeles för mycket. eller som att klia sig. det kanske kan framstå som något enbart störigt men ack va skönt det är att klia på ett myggbett. det enda som är störigt är när man råkar klia så mycket att myggbettet blir ett hål där något rött läskigt kommer ut.. men tänk då om man slapp myggbettet å bara kunde klia för den sköna känslans skull? det hade väl varit ganska nice ändå, eller? för en vecka sen hade jag kanske sagt ja på den frågan men nu vet jag så mycket mer. nu är jag så mycket klokare. nu är jag så mycket mer livserfaren. tyvärr. jag älskar min lille memphis nåt oerhört fast jag aldrig har träffat honom på tu man hand men ärligt talat alltså... jag blir faktiskt lite irriterad. det är på grund av honom jag kliar så jag gråter. åsså blir mannen min orolig å nästan irriterad å säger att vi får åka in till sjukhuset om jag ska vara sån... det ä inte alltid lätt här i livet alltså..

imorgon blir det ett samtal till min kära babymorska för att tala om att hon ska ge mig några piller å det snabbt som katten. så det så. jag äter hellre för mycket saltlakrits å mår dåligt än att gråta av klådan. lakritsen kan jag nästan kontrollera. det kan man inte säga om kliandet.

Inga kommentarer: